tiistai 19. kesäkuuta 2012

V-Ray 1.5 for Rhino





V-Ray 1.5 for Rhino tarjoaa visualisoinnin ammattilaisille huippuunsa kehitetyn ratkaisun, joka generoi ennennäkemättömän realistisia korkealaatuisia kuvia.

Rhinon käyttäjät kaikilta alueilta - tekniikasta ja tuotesuunnittelusta 3D-animaatioon - luottavat V-Rayhin nopeana, helppona ja kustannustehokkaana tapana renderoida heidän korkeimman tason kuvansa.

V-Ray for Rhino: keskeisimmät ominaisuudet

RENDEROINNIN YDIN

Tehokas monisäikeinen sädeseurantakone - V-Ray on optimoitu erityisesti säteen seurantaa varten, jolloin käyttäjät voivat luoda monimutkaisia varjostuksia, alueiden varjoja, kameraefektejä ja globaalin valaistuksen ennennäkemättömällä nopeudella ja tarkkuudella.



Interaktiivinen renderointi - V-Ray RT on vallankumouksellinen renderointiväline, joka tarjoaa välittömän palautteen ja tehostavan näkymän asettelun. Koska V-Ray RT perustuu samaan vahvaan sisältöön kuin V-Ray, se tarjoaa saumattoman siirtymisen V-Ray RT:n ja tuotantorenderoinnin välillä. Satunnaisotokset parantavat lähes vaakasuorien tai pystysuorien viivojen antialisointia.

VRayProxy - VRayProxy on välttämätön työkalu näkymämuistin hallintaan ja valtavien geometriamäärien renderointiin. V-Ray Proxy kohteet ladataan ja puretaan dynaamisesti renderoinnin aikana, mikä säästää olennaisia RAM-voimavaroja.

Siirto - Valvo siirtämistä materiaaliselle pohjalle ja luo yksityiskohtaista geometriaa renderoinnin aikana maksimaalisella muistin teholla.

MATERIAALIT & VARJOSTUS

Aineellisuuteen pohjautuvat materiaalit - Luo fyysisiin ominaisuuksiin pohjautuvia materiaaleja käyttäen V-Rayn monipuolisia varjostuksia.
Materiaalin ennakkonäkymä - Katso materiaaleja ennakkoon tarkasti ja tehokkaasti. Kun näkymä on luotu, se säilytetään myöhempää käyttöä varten.
VRayDirt - Simuloi säde-etäisyyteen perustuvaa esineiden kulmien ja halkeamien varjostusta. VRayDirtiä voi käyttää hyvin monenlaisten efektien luomiseen, mukaan lukien ympäröivän sulkeuman renderoinnit.
Lisääminen (heijastukset ja taittumiset) - Nopeuta renderointia lähentämällä ja kätkemällä kiiltävien heijastusten ja taittumisten vaikutuksia.
Hajottaminen - Seuraa ja taita valoa sen aallonpituuden perusteella.
Alfa-läpinäkyvyys - Luo materiaaleja alfa-läpinäkyvyydellä.
Proseduraaliset tekstuurit - Käytä proseduraalisesti luotuja tekstuureja:
• Mureneva graniitti
• Lika
• Marmori
• Kallio
• Savun käännös
• Nahka
• Lumi
• Tahraläiske
• Stukko
• Vesi
• Puu


Väritila - Hallitse tekstuurien sisäänmenogammaa käyttäen Linear, Gamma Corrected tai sRGB vaihtoehtoja

VALOT & VALAISTUS

Dome Light - Luo yksinkertainen, artefakteista vapaa kuvaan perustuva valaistus käyttäen Dome Lightia. Sen vahva otos analysoi HDR-kuvia ja optimoi valon seurannan ja globaalin valaistuksen tarkkuuden.
IES Light - Käytä fotometrisiä tietoja luomaan tarkka valon määrittely.
Sphere Light - Luo pallon muotoisia aluevaloja.



AURINKO & TAIVAS

RDK Sun - VRaySun/ Sky järjestelmä on yhteensopiva RDK Sunin kanssa.
Sky Options - Hallitse taivaan ominaisuuksia auringosta riippumatta.
Sky Models - Täsmennä taivaan ulkoasua käyttäen Preetham et al, CIE Clear tai CIE Overcast malleja.



GLOBAALI VALAISTUS

Optimoidut globaalin valaistuksen ratkaisut - V-Ray tarjoaa useita optimoituja ratkaisuja globaalin valaistuksen luomiseen ja antaa taiteilijoille heidän kaipaamansa täydellisen hallinnan ja joustavuuden.
Ympäröivä sulkeuma - Luo varjostus, joka perustuu esineen läheisyyteen ja vahvista globaalin valaistuksen yksityiskohtia lisäämättä olennaisesti renderointiaikaa.
Seurannan kynnys - Vähennä valon kätkemisen artefakteja ja paranna kiiltävien heijastusten ja taittojen ulkonäköä käyttämällä aikaa säästävää ominaisuutta - Käytä valon kätkemistä kirkkaille säteille.

KAMERAT & OPTIIKKA

Fyysinen kamera - Renderoi mitä tahansa vakiokameraa käyttäen kameran fyysisiä ominaisuuksia, mukaan lukien kentän syvyys ja liike-epäterävöinti.
Objektiivitehosteet (Kirkkaus / Hehkeys) - Simuloi luonnollisen objektiivin tehosteita, joita sattuu kuvattaessa kohokohtia.

RENDEROINNIN TULOS

DR Spawner - Käynnistä jaetun renderoinnin isännät avaamatta Rhinoa.
Color Mapping - Kiinnitystaso määrittelee huipputason kirkkaiden värien kiinnittämiseksi. Sovellus käyttää värikartoituksen ohjausta vain laskelmia varten soveltamatta sitä lopputulokseen. Linear Workflow soveltaa käänteistä kirkkauden korjausta kaikkiin materiaaleihin yksinkertaistaen Linear Workflown säätöaikaa.
V-Ray Frame Buffer (VFB) - Region Render täsmentää renderoitavan näkymän osan. Historia tallentaa renderoinnin VFB:n välimuistiin yksinkertaistaen renderointien vertailua. Vertailu lataa kaksi renderointia suoraan VFB:hen A/B vertailun hallinnalla. Materiaali ID tukee materiaali ID:n kanavien renderointia jälkikäsittelyä varten.
Rhino RDK tuki - V-Ray 1.5 for Rhino tukee Rhino Document Sunia, Edge Softeningia, Shutliningia ja Displacementia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti