V-Ray 1.5 for Rhino
tarjoaa visualisoinnin ammattilaisille huippuunsa kehitetyn
ratkaisun, joka generoi ennennäkemättömän realistisia
korkealaatuisia kuvia.
Rhinon käyttäjät kaikilta alueilta -
tekniikasta ja tuotesuunnittelusta 3D-animaatioon - luottavat
V-Rayhin nopeana, helppona ja kustannustehokkaana tapana renderoida
heidän korkeimman tason kuvansa.
V-Ray for Rhino: keskeisimmät ominaisuudet
RENDEROINNIN YDIN
Tehokas monisäikeinen sädeseurantakone - V-Ray on optimoitu erityisesti säteen seurantaa varten, jolloin käyttäjät voivat luoda monimutkaisia varjostuksia, alueiden varjoja, kameraefektejä ja globaalin valaistuksen ennennäkemättömällä nopeudella ja tarkkuudella.
Interaktiivinen renderointi
- V-Ray RT on vallankumouksellinen renderointiväline, joka tarjoaa
välittömän palautteen ja tehostavan näkymän asettelun. Koska
V-Ray RT perustuu samaan vahvaan sisältöön kuin V-Ray, se tarjoaa
saumattoman siirtymisen V-Ray RT:n ja tuotantorenderoinnin välillä.
Satunnaisotokset parantavat lähes vaakasuorien tai pystysuorien
viivojen antialisointia.
VRayProxy - VRayProxy
on välttämätön työkalu näkymämuistin hallintaan ja valtavien
geometriamäärien renderointiin. V-Ray Proxy kohteet ladataan ja
puretaan dynaamisesti renderoinnin aikana, mikä säästää
olennaisia RAM-voimavaroja.
Siirto - Valvo
siirtämistä materiaaliselle pohjalle ja luo yksityiskohtaista
geometriaa renderoinnin aikana maksimaalisella muistin teholla.
MATERIAALIT & VARJOSTUS
Aineellisuuteen pohjautuvat materiaalit - Luo fyysisiin ominaisuuksiin pohjautuvia materiaaleja käyttäen V-Rayn monipuolisia varjostuksia.Materiaalin ennakkonäkymä - Katso materiaaleja ennakkoon tarkasti ja tehokkaasti. Kun näkymä on luotu, se säilytetään myöhempää käyttöä varten.
VRayDirt - Simuloi säde-etäisyyteen perustuvaa esineiden kulmien ja halkeamien varjostusta. VRayDirtiä voi käyttää hyvin monenlaisten efektien luomiseen, mukaan lukien ympäröivän sulkeuman renderoinnit.
Lisääminen (heijastukset ja taittumiset) - Nopeuta renderointia lähentämällä ja kätkemällä kiiltävien heijastusten ja taittumisten vaikutuksia.
Hajottaminen - Seuraa
ja taita valoa sen aallonpituuden perusteella.
Alfa-läpinäkyvyys - Luo materiaaleja
alfa-läpinäkyvyydellä.Proseduraaliset tekstuurit - Käytä proseduraalisesti luotuja tekstuureja:
• Mureneva graniitti |
• Lika |
• Marmori |
• Kallio |
• Savun käännös |
• Nahka |
• Lumi |
• Tahraläiske |
• Stukko |
• Vesi |
• Puu |
|
Väritila - Hallitse
tekstuurien sisäänmenogammaa käyttäen Linear, Gamma Corrected tai
sRGB vaihtoehtoja
VALOT & VALAISTUS
Dome Light - Luo
yksinkertainen, artefakteista vapaa kuvaan perustuva valaistus
käyttäen Dome Lightia. Sen vahva otos analysoi HDR-kuvia ja optimoi
valon seurannan ja globaalin valaistuksen tarkkuuden.
IES Light - Käytä fotometrisiä tietoja luomaan
tarkka valon määrittely.Sphere Light - Luo pallon muotoisia aluevaloja.
AURINKO & TAIVAS
RDK Sun - VRaySun/ Sky järjestelmä on yhteensopiva RDK Sunin kanssa.Sky Options - Hallitse taivaan ominaisuuksia auringosta riippumatta.
Sky Models - Täsmennä taivaan ulkoasua käyttäen Preetham et al, CIE Clear tai CIE Overcast malleja.
GLOBAALI VALAISTUS
Optimoidut globaalin valaistuksen ratkaisut - V-Ray tarjoaa useita optimoituja ratkaisuja globaalin valaistuksen luomiseen ja antaa taiteilijoille heidän kaipaamansa täydellisen hallinnan ja joustavuuden.
Ympäröivä sulkeuma
- Luo varjostus, joka perustuu esineen läheisyyteen ja vahvista
globaalin valaistuksen yksityiskohtia lisäämättä olennaisesti
renderointiaikaa.
Seurannan kynnys -
Vähennä valon kätkemisen artefakteja ja paranna kiiltävien
heijastusten ja taittojen ulkonäköä käyttämällä aikaa
säästävää ominaisuutta - Käytä valon kätkemistä kirkkaille
säteille.
KAMERAT & OPTIIKKA
Fyysinen kamera - Renderoi mitä tahansa vakiokameraa käyttäen kameran fyysisiä ominaisuuksia, mukaan lukien kentän syvyys ja liike-epäterävöinti.
Objektiivitehosteet (Kirkkaus /
Hehkeys) - Simuloi luonnollisen objektiivin tehosteita,
joita sattuu kuvattaessa kohokohtia.
RENDEROINNIN TULOS
DR Spawner - Käynnistä jaetun renderoinnin isännät avaamatta Rhinoa.Color Mapping - Kiinnitystaso määrittelee huipputason kirkkaiden värien kiinnittämiseksi. Sovellus käyttää värikartoituksen ohjausta vain laskelmia varten soveltamatta sitä lopputulokseen. Linear Workflow soveltaa käänteistä kirkkauden korjausta kaikkiin materiaaleihin yksinkertaistaen Linear Workflown säätöaikaa.
V-Ray Frame Buffer (VFB) - Region Render täsmentää renderoitavan näkymän osan. Historia tallentaa renderoinnin VFB:n välimuistiin yksinkertaistaen renderointien vertailua. Vertailu lataa kaksi renderointia suoraan VFB:hen A/B vertailun hallinnalla. Materiaali ID tukee materiaali ID:n kanavien renderointia jälkikäsittelyä varten.
Rhino RDK tuki - V-Ray 1.5 for Rhino tukee Rhino Document Sunia, Edge Softeningia, Shutliningia ja Displacementia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti